نياز به راه حل هاي مهندسي خاص خودروبر تهران
نياز به راه حل هاي مهندسي خاص خودروبر تهران، مانند استفاده از خنك كننده ضد يخ و مديريت آب دارد.
خودروبر تهران
18.12.1400
سلول هاي سوختي خودرو بايد در شرايط آب و هوايي شديد (40- تا +40 درجه سانتي گراد) زنده بمانند و كار كنند. اين نياز تاثير فوق العاده اي بر طراحي سيستم دارد. بقا و راه اندازي در آب و هواي بسيار سرد نياز به راه حل هاي مهندسي خاص خودروبر تهران
، مانند استفاده از خنك كننده ضد يخ و مديريت آب دارد. آب را نمي توان به طور كامل از سيستم حذف كرد، زيرا آب براي هدايت يوني غشاء ضروري است.تجهيزات دفع حرارت پيل سوختي (رادياتور و كندانسور) بايد براي دفع حرارت در هواي بسيار گرم (معمولاً از 32 درجه سانتيگراد تا 40 درجه سانتيگراد [6]) اندازه گيري شود. اگرچه يك سيستم پيل سوختي كارآمدتر از يك موتور احتراق داخلي است، اما بارهاي خنك كننده مشابه يا بزرگتري دارد. مهمتر از آن، به دليل دماي كار پايين پيل سوختي نياز به راه حل هاي مهندسي خاص خودروبر تهران
، مانند استفاده از خنك كننده ضد يخ و مديريت آب دارد. (60 درجه سانتيگراد تا 80 درجه سانتيگراد)، تجهيزات دفع حرارت معمولاً بسيار بزرگتر از موتورهاي احتراق داخلي قابل مقايسه است.نياز تعادل آب منجر به بارهاي خنك كننده اضافي مي شود [6،22]. اگرچه آب در يك پيل سوختي توليد ميشود، اما آب براي مرطوبسازي گازهاي واكنشدهنده و براي پردازش سوخت (در مورد پردازنده سوخت داخل هواپيما) مورد نياز است
برچسب: